fbpx

NYA RESTRIKTIONER AV COVID-19 FRÅN 1 JULI

Från och med 1 juli så får vi arrangera evenemang med upp till 300 sittande i publiken med anvisade platser och trygga avstånd. Dessutom har vi med anledning av läget i Värnamo, samt Folkhälsomyndighetens rekommendationer kring COVID-19, vidtagit följande åtgärder för att möjliggöra trygga besök hos oss.

  • Vi har utökat våra hygienåtgärder genom extra handspritstationer, extra städinsatser och utökad information om hygienrekommendationerna.
  • Vi säkerställer att vi sprider besökarna med hjälp av avståndsmarkeringar och extra personal.
  • Vi följer utvecklingen noga och är beredda att på kort varsel ompröva tidigare beslut om det blir nödvändigt.
  • Evenemang som vi bedömer inte kan genomföra på ett säkert sätt flyttas fram eller ställs in i samråd med respektive arrangör.

Du som besökare har ett ansvar att tänka på:

  • Är du förkyld, stanna hemma även vid milda symtom. Du är hjärtligt välkommen tillbaka en annan gång.
  • Tvätta händerna ofta med tvål och varmt vatten.
  • Håll avstånd till varandra.

Vi på Gummifabriken månar om din och övriga besökares hälsa och tackar dig för att du hjälper oss att bidra till att smittspridningen minskar.

Vi ses, men på avstånd.


För aktuell status om DITT evenemang: https://gummifabriken.nu/evenemang/evenemang-som-paverkas-av-coronaviruset/

FAQ

Vad gäller vid köpt biljett till evenemang?

Gummifabriken ställer inte in några evenemang på eget bevåg, utan det är respektive arrangör som fattar beslut gällande sitt evenemang. Detta kan komma att ändras ifall Folkhälsomyndigheten eller regeringen fattar nya beslut gällande sammankomster. Vid förändringar av ditt bokade arrangemang kontaktar dig via den mejl du angav vid biljettköp.

Kan jag som kund få tillbaka mina pengar?

Vid ett inställt eller flyttat arrangemang finns normalt möjlighet att få pengarna tillbaka förutom serviceavgiften. Dina köpevillkor framgår i samband med ditt biljettköp och finns att läsa på vår biljettsida. I enlighet med konsumentköplagen återköper Gummifabriken inte biljetter med anledning av individers sjukdom eller oro för sjukdom.

Om du som kund vill pröva att få ersättning för din biljett på grund av sjukdom eller oro för sjukdom, kan du ta kontakt med ditt försäkringsbolag om vilka möjligheter som finns.

Uppdaterades senast: 2021-06-29

Följ oss på sociala medier

Glöm inte tagga ditt inlägg med #gummifabrikenvmo