VI SÖKER EN ADMINISTRATIONSANSVARIG

Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare

Var med och bygg upp verksamheten i nya spännande Gummifabriken.

20 000 kvadratmeter mitt i Värnamo som rymmer Campus Värnamo, Auditorium, Livesal, filmstad, restaurang, bibliotek, Teknikcenter för unga, utställningslokal, näringsliv, kontor för företag och mycket mer.

Gummifabriken är en kommunal satsning som ska vara en motor för utveckling och tillväxt. Här samverkar näringsliv, utbildning och kultur med fokus på kunskapsgenererande och innovation.

Nu söker vårt drivna gäng en engagerad administrationsansvarig som ska sköta Gummifabrikens och Värnamo kommunala industrifastigheter AB:s administration.

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en ny medarbetare som ska sköta bolagets övergripande administration. Det innefattar bl.a att du ansvarar för den löpande bokföringen, betalflöden, hyror, budget, uppföljning till kommunen, prognoser, bokslut, löner och övrig personaladministration, rapportering till myndigheter samt GDPR. Du ansvarar för dokumenthanteringen samt administration kring styrelsemöten. Du ansvarar också för bolagets processer inom administration och utveckling av dessa.

KOMPETENS OCH ERFARENHET
Du har utbildning inom ekonomi och gärna personaladministration på minst gymnasial nivå men högskolenivå är meriterande. Du har dokumenterad erfarenhet av bokföring, personaladministration och fakturering. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. Du är utåtriktad och trivs att jobba med hög servicenivå. Du har lång erfarenhet av administrativt arbete och är van vid och tycker om självständigt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Du har B-körkort.

Vi ser gärna att du bifogar ett personligt brev och cv.

Skicka din ansökan till jobbansokan@gummifabriken.nu

Följ oss på sociala medier

Glöm inte tagga ditt inlägg med #gummifabrikenvmo

Öppettider
Entredörren är öppen
måndag - fredag 07-21
lördag - söndag 11-21

X